Электромобиль Porsche Стенды HUNTER

Як говориться: «Все нове - добре забуте старе». І ось тому ще один доказ. В одному з сараїв Австрії, після більш 100 років забуття, був знайдений перший електромобіль Porsche. У далекому 1898 році, Фердинант Порше, у віці 22 років, працював в компанії з виробництва екіпажів, на якій і був створений перший автомобіль на електричному ходу під назвою Egger-Lohner C.2 Phaeton.

Электромобиль Porsche Электромобиль Porsche

Пізнати приналежність електромобіля вдалося по вигравірувані на головних деталях автомобіля коду Р1 (Порше, №1). Швидкість екіпажу з електродвигуном становила, небагато-немало, 21 милю на годину (приблизно 34 км / год).

Автомобіль був обладнаний акумуляторною батареєю "Tudor system" електричної ємністю 120 А ∙ год. Вона давала запас ходу в 3-5 годин або приблизно 80 км. Вага АКБ становив 500 кг. Наприклад сучасний автомобільний акумулятор тієї ж ємності буде важити всього 20-25 кг.

Кузов був продуманий таким чином, щоб максимально знизити вібрації на приводний електродвигун.

Відмітна момент, що цей автомобіль зайняв перше місце в змаганнях електрокарів в 1899 році. Швидкість регулювалася за допомогою двенадцатіступенчатого регулятора. Після гонок електрокар був відправлений на збереження і успішно забутий в одному з сараїв Австрії.

У 2014 році, через 5 років після відкриття музею в Штутгарті (Німеччина), його експозиція була поповнена першим електрокаром Porsche. Знайдений раритет був відновлений і зайняв одне з почесних місць, серед своїх знаменитих побратимів.

Электромобиль Porsche Электромобиль Porsche

Стенди розвал сходження HUNTER омологовані (відповідають стандартам) виробника Porsche і широко використовуються на авторизованих сервісних станціях. В одному з автосалонів Дніпропетровська нам довелося проводити демонстрацію на винахід Фердинанда Порше - легендарному Porsche Carrera 911.

Установка кутів розвал сходження на Порше - для стендів Хантер елементарна справа!

Развал схождение Порше

Джерело http://www.porsche.com/